Wednesday

I onsdags väcktes jag av pappa tidigt på morgonen för att bli hämtad från Mikkis. Jag åkte med mamma mer till stan för att försöka hitta en ny bh eftersom jag hade presentkort på Chic intim. Jag kom iallafall hem med en ny och ett glatt leende, bra de! Hemma tog jag en tupplur och sen lagade jag mig mat innan jag tog bussen till Järna för att träffa massa kompisar hos Rickard. En väldigt trevlig kväll faktiskt :)

Tisdag 24 juli

Vid två tiden idag åkte jag in till stan med Mikaela, Andreas och Rasmus för att spela lite minigolf och sedan gick vi till tacobar och åt riktigt god mat. Efter att ha strosat lite på stan tog vi bussen till Mikaela och där har kvällen spenderats, med bubbelbad i poolen och mer bad i den vanliga. Nu ska vi ta lite nattmat innan vi tittar på film, och här blir jag kvar tills imorgon. Puss

Måndag

Vaknade av mig själv vid 10:20 imorse, så länge har jag inte sovit på flera dagar! Jag kan inte sova längre. Har helt tappat förmågan, vaknar skit tidigt. Gick iallafall ut och sprang och tog sedan bussen till stan och mötte upp Kia för en lunch och spring i affärer. Jag hittade som vanligt ingenting och tog bussen hem vid 20 över fem. På kvällen var det meningen att jag skulle åka till farmor och boka resan till Schweiz, men det sket sig totalt så jag satte mig i soffan framför en film med vattenmelon och te istället. Morgondagens planer är att spela minigolf och på kvällen bada bubbelpool eller middag hos mormor, det återstår att se. Godnatters

Lördag 21 juli

Väcktes av frukost på sängen av mamma imorse, haha måste vara för att hon ville att jag skulle kliva upp? Jag började sedan packa lite kläder och bar in i husbilen. Och nu sitter jag här, på väg till malmköping. Jag kommer hem på måndag, är det någon som vill träffas i veckan så är det bara att höra av er. För det är nämligen typ bara denna vecka jag är hemma, sedan åker jag till rimbo på läger, sen till Finland på cup och sen till Schweiz och träffar bröderna. Full rulle!

Friday

Hela dagen igår spenderades för mestadels med tv tittande med först Lina, sedan Jakob och Simon. Vid fyra tiden sluta Lucas jobba och efter det någon gång kom han hem. Matte och Calle kom på besök och det vart mer tv. Imorse pussade jag Lucas hejdå till jobbet och senare åkte jag hem. Nu kommer jag inte få träffa min pojke på lite ner än två veckor! :( Idag har jag också tittat på tv, men jag har faktiskt målat naglarna, tvättat och dammsugit hela huset också. Och nu ska jag titta lite till på tv med lite gott att äta och mamma & pappa.

Onsdag 18 juli

Jag har precis vaknat upp i älsklingens säng, vilket är bland det mysigaste som finns. Det är dock mysigare när han är här med mig, men han är redan på jobbet. Och jag ska försöka ta mig upp, men det är så himla svårt när det är grått och trist ute, men jag är hungrig så det är väll bara att skutta upp antar jag. Tjingeling, vi hörs senare!

Godmorgon

Godmorgon allesammans! Jag vaknade för ca 1 timma sedan och nu ska jag strax gå till tåget och åka hem. Älsklingen är ju på jobbet och har har inget att göra, dock vet jag inte vad jag ska göra när jag kommer hem för den delen heller, men det löser sig.
Vad ska ni göra idag?♥

13-15 juli

I fredags åkte jag iväg till hälgö med mamma, pappa och Lucas. Där sov vi en natt i husbilen ute i skogen, med jätte fina klippor och havet precis utanför. Nästa morgon gick vi upp för att packa ihop allt och åka till ett ställe för att paddla kajak i närheten där. Det var super kul faktiskt, med mig och Lucas i en av kajakerna. Efter ca 3,5 timmar paddlande helt blöta ute i stora vågor och regn tog vi oss iland för att byta till torra kläder och åka vidare mot vingåker. Vi stannade på en camping, med mat och mysig promenad och nästa morgon shoppade vi oss lite nya saker och åkte hemåt igen. Jag stannade i mölnbo hos Lucas för bubbelbad och film mys framför tv:n resten av kvällen. Min pojkvän är bäst.

Lunch

Åt världens godaste kycklingsallad till lunch idag. Med Annanas, jordgubbar, apelsin, melon och massa annat gott. Nu ska jag fortsätta med att packa och fixa, ikväll åket jag med mamma, pappa och Lucas till hälgö för att blad annat paddla och fiska. Mysigt.

Motorcykel tur med pappa

Vid ca halv tolv idag åkte jag iväg med pappa mot Stockholm. Vi stannade i Hammarby sjöstad och åt lunchbuffé på Asian pong vilket var hur gott som helst, med fin och mysig utsikt. Sedan åkte vi till en mc butik och vidare på massa små kringel vägar tills vi kom till skanssundet. Efter att vi åkt med färjan över åt vi en god glass och sedan åkte vi hemåt igen vid 4 tiden. Så det har väl varit en liten far och dotter dag idag kan man väl säga. Väldigt mysigt.

Sail away

Vaknade av frukost på sängen imorse av mamma. Hon är bra hon♡ Har fixat hela dagen, så vid 3 tiden åkte jag med mamma och pappa till segelbåten på en tur. Vi stannade till vid taxingeslott och fikade innan vi vände hemmåt igen, vilket går väldigt segt eftersom det inte finns någon vind nu. Men frammåt tar vi ju oss iallafall.

LOL

Jag kom hem tidigt igår morse och åt en mysig frukost tillsammans med mina föräldrar, och vid två tiden åkte jag upp till södra för att titta på bio med Moa och Mikaela. Vi tittade på LOL, den handlar om tjejproblem, tonåren, skolan och killar. En riktig tjej film som spelas av Miley Cyrus. Filmen var verkligen bra. Rekommenderar den starkt!

Trosa hamn

Evelina kom som sagt och hämtade mig igår morse hos Lucas. Vi solade hela förmiddagen på studsmattan, sen tog vi en tur på moppen till Trosa och åt glass vid hamnen. Så himla mysigt där! Det tog ett tag innan vi var hemma igen, och då kom Patrik över på lite tjejsnack och mot kvällen åkte jag vidare till min älskling.

Bilder från helgen

9 JULI

Helgen har varit underbart bra med mina tjejer, grillad mat, onyttigheter, film, spel, skratt, prat och bara vara. Igår åkte jag till Lucas, som imorse vid 7 åkte till jobbet. Så nu ligger jag och väntar på Evelina som kommer om en halv timma och hämta mig på moppen. Bruden har fått körkort nu, vilket är super bra tycker jag. Puss på er

Lördagsmys

Igår vaknade jag upp av frukost på sängen och paket av världens finaste pojke. På jobbet slutade vi vid kl12, fika med pappa och mamma, fler paket och sedan Thai mat nere vid vattnet, jordgubbsplock och gäster på kvällen. En väldigt bra födelsedag tycket jag, och tack för alla gratulationer! Nu fungerar blogg.se appen på mobilen igen och jag kan börja uppdatera lite mera här på bloggen. Toppen! Om en liten stund kommer hela mitt fina tjej gäng hit och käkar och sover kvar, sedan blir det mys hela kvällen lång. Bästa.

2 JULI

Jag har jobbat idag och det ungefär det jag gör om dagara, jag är inne på sista veckan innan jag slutar nu, och det är ju himla skönt. För övrigt har jag hunnit med att umgås lite med mina storebröder som nu redan är hemma i Schweiz igen. Jag åker och hälsar på dom i slutet av sommaren, med shopping och solning i värmen. Underbart. Jag ska till finland för den delen med, och spela ringette cup. Ett träningsläger är inplanerat också. Jag har lite smått och gott att hinna med, men mer om det senare. För nu måste jag kila vidare till ishallen. Har nämligen första isträningen på länge nu. Så otroligt skönt att få åka grillor på sommartid! Love♥