13-15 juli

I fredags åkte jag iväg till hälgö med mamma, pappa och Lucas. Där sov vi en natt i husbilen ute i skogen, med jätte fina klippor och havet precis utanför. Nästa morgon gick vi upp för att packa ihop allt och åka till ett ställe för att paddla kajak i närheten där. Det var super kul faktiskt, med mig och Lucas i en av kajakerna. Efter ca 3,5 timmar paddlande helt blöta ute i stora vågor och regn tog vi oss iland för att byta till torra kläder och åka vidare mot vingåker. Vi stannade på en camping, med mat och mysig promenad och nästa morgon shoppade vi oss lite nya saker och åkte hemåt igen. Jag stannade i mölnbo hos Lucas för bubbelbad och film mys framför tv:n resten av kvällen. Min pojkvän är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0