Måndag

Vaknade av mig själv vid 10:20 imorse, så länge har jag inte sovit på flera dagar! Jag kan inte sova längre. Har helt tappat förmågan, vaknar skit tidigt. Gick iallafall ut och sprang och tog sedan bussen till stan och mötte upp Kia för en lunch och spring i affärer. Jag hittade som vanligt ingenting och tog bussen hem vid 20 över fem. På kvällen var det meningen att jag skulle åka till farmor och boka resan till Schweiz, men det sket sig totalt så jag satte mig i soffan framför en film med vattenmelon och te istället. Morgondagens planer är att spela minigolf och på kvällen bada bubbelpool eller middag hos mormor, det återstår att se. Godnatters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0