Äntligen helg

Igår var jag på rehab med mina höfter hos läkaren i Hovsjö. Så nu har jag fått fyra olika övningar att göra två gånger om dagen, och hoppas på att det blir bättre. Jag ska tillbaka dit om en månad, så jag borde märka resultat då. Sedan är det ganska roligt att jag förstår vad läkaren säger när han ska förklara massa saker på latin, efterson vi får lära oss sådana saker i utbildningen jag går. Så jag har redan förstått innan han ska förenkla och berätta på svenska ;)

Efter praktiken igår blev jag upplockad av Lucas och vi åkte vidare till mölnbo, bytte bil och åkte med Angelina till Gnesta för att äta och fixa lite. Sedan åkte vi till Lucas farmor igen och bastade hela kvällen. Himlans skönt! Dock tappade jag min iPhone i stengolvet och hela skärmen sprack. Fast den har ju hållt rätt bra med tanke på att jag haft den i snart två år utan att jag behövt laga den. 

Nu är jag precis hemkommen från Gnesta igen, Lucas skulle kika lite på fiskesaker så jag passade på att gosa lite med ägarens voffsingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0