Sommarkvällar

Jag åkte med mamma till Trosa här om dagen eftersom hon skulle till frissan. På kvällen när hon kom hem hade hon fixat nya stövlar till mig. Jag blev så himla glad! Jag har velat ha stövlar hur länge som helst eftersom jag blir så otroligt arg och sur när man ska gå till skolan i regnet på vår leriga väg och byxorna blir helt leriga bak på vaderna när man kommer fram. Sen sitter det ju ganska fint nu när det regnar var och varannan dag.

Nu till något helt annat. Igår hade jag en fullspäckad dag! Jag började med att gå upp tidigt och städa logen inför midsommar med mina föräldrar och alla andra som bor vid oss på gården, haha. Det tog ett bra tag och vid ett åkte jag med pappa till Johan på 40års kalas. Direkt där ifrån åkte vi till farmor på 70års kalas och där ifrån åkte jag till Mölnbo så åkte vi ut med båten, grillade, badade och hade öppen eld. Jätte mysigt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0