Senaste mobilbilderna

Jag har haft fullt upp och gjort någonting varje dag senaste veckan.
Det hat varit tjejkväll, morsdag och träffat släkten, jag har sprungit vårruset med mammas härliga jobbarkompisar, haft idrottsdag och ringetteavslutning på Rönneberga, vi har varit på stranden med klassen och spelat Beach volleyboll och kubb, hängt vid maren med härliga tjejer och tittat på student paddlingen, sovit hos Mikaela och vart på Gnestamarknad och även varit med min vän Caroline. Jag har övningskört och pluggat, och idag har jag varit på Friskis och tränat med mamma innan vi åkte på kalas för mina kusiner med släkten.

Nu ska jag städa rummet och sedan blir det lite plugg inför redovisningen jag har imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0