Saturday - Sunday

I lördags åkte jag in till Mälarbadet med några kompisar, men det var fullt där så vi bestämde oss för att åka till Vacksta istället och spela volleyboll. Vi var ett gäng glada människor som hade as roligt, sedan blev det lite bad i sjön också. När vi kände oss klara vid 5 tiden åkte vi in till Södertälje och åt pizzabuffé på pastahuset och satt där. Mot kvällen var vi tre stycken som åkte hem till Mikaela och kollade på film, sedan sov jag kvar där.

Nästa morgon hämtade Evelina mig på mopeden i spöregn och åskväder och vi åkte hem till mig så jag kunde fixa hennes naglar till skolanutningen.
Sen kom Lucas hit och sov. Han fick gå upp tidigt imorse för att börja jobba. Själv börjar jag inte förres om några veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0