REGN VÄDER

Usch... Fy liket väder det har varit idag. Jag vaknade upp imorse med världens bästa humör och tänkte att gud så mysigt att ligga där i sängen och höra regnet smattra mot fönsterrutan. Sedan insåg jag att jag faktiskt skulle behöva gå ut till bussen i det dära vädret, och då blev det helt plöttsligt inte så mysigt längre. Humöret försvann helt när mitt paraply gick sönder ute i regnet också. Men dagen har varit rätt okej ändå, inga speciellt ansträngande lektioner och vi slutade kl 2 idag. När jag kom hem tog jag mig ett varmt bad och bytte om till torra kläder, och nu har precis mina muffins blivit klara. Jag har haft i nutella och vit choklad ovanpå, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0