Tisdagskväll

Efter skolan idag åkte jag och mötte upp mamma på jobbet, sedan kollade vi på nya skor till mig eftersom mina gick sönder helt totalt i sulan under foten. Nu har jag iallafall två snygga nya par skor. Ni kanske möjligtvis kan få se hur dom ser ut om jag orkar fota dom imorgon ;)

För övrigt har jag fått en ny ringetteklubba. Eller fått och fått, min hockeyklubba gick av så vi gjorde om den till en ringetteklubba och köpte spetts till den. Den fungerar super bra!

Och vet ni? imorgon sjutsar mamma mig till skolan, så jag får sovmorgon. Hur skönt? Jag får både sova längre och slipper gå till bussen i regn och slask, toppen ju. Sen har vi redovisning i aktivitetsledarskapen imorgon också, och sedan efter skolan ska jag träffa min efterlängtade vän på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0