24-11-12

Min dator är dum i huvudet, därav dålig bloggning. Och att skriva från mobilen heltiden blir både jobbigt för mig och tråkigt för er, eftersom inläggen blir så tråkiga.

Iallafall, idag spelade jag match mot Forssa som är ett finskt damlag. Vi förlorade dock med 6-8, men jäklar vad bra vi spelade! Och vårt damlag förlorade med 5-6 mot samma lag, så jag tyckte vi gjorde jäkligt bra ifrån oss. Ett plus i kanten är ju att jag gjorde ett himlans snyggt mål också, med hjälp av stjärnan Angeliqa! Vilket alltid känns kul såklart :D

Imorgon blir det seriematch mot kista/usk här hemma i Järna. Den ska vi fan vinna. Vi är ju faktiskt obesegrade än så länge så då är det bara ge järnet.
Nu är det iallafall läggdags, så jag är pigg och kry imorgon. Godnatt på er!

En gammal bild från SUS mot ett canadensiskt lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0