FRIDAY

Mestadels av gårdagen spenderades med Alva med mycket prat, kladdkaks bak och ätandes. Trevligt tycker jag. Sedan åkte jag till Filip och träffade massa från gamla klassen, grillade och myste. Så otroligt härligt och få träffa de gänget igen! Blev hämtad av Andreas mot tolv tiden, så då sov Lucas kvar hos mig. Gosigt.



Idag har jag inga planer och kommer nog inte göra någonting heller. Jag har pluggat lite inför ett prov nästa vecka och gjort lite no. Lagat superduper god mat och inte så mycket mer än så. Ska fortsätta dagen med att titta på film och när mamma kommer ikväll har hon köpt godsaker. Bra tycker jag ändå. Och min gose misse Oliver fångade en fågel nyss, äkta jägare.

image description

Kommentarer
Postat av: Alva

2012-05-19 @ 10:27:21
Postat av: Alva

Bästaste!<3

2012-05-19 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0