Helgens händelser.

Skolan i fredags var riktigt rolig. Får man ens säga så? Ja men det var den, vi åkte skridskor med klassen. Slutade tidigt, kl 11 och jag åkte till stan för att uträtta några ärenden. Sedan vidare till födelsedagsbarnet, Evelina fyllde 15, min plutt. Så jag lämnade presenter och umgicks med den fina flickan. Mot 4 någon gång åkte jag till min älskling och sedan gick vi vidare och mötte Calle och Johanna. Vi lagade mat och hade det allmänt trevligt. Johanna och jag busade något, haha. Sent någon gång gick jag och Lucas hem och badade bubbelbad. Jag har världens bästa pojkvän.

På morgonen vaknade vi av att Calle klampa in med frukost åt oss, senare kom ett helt gäng till och vi grillade och åt, himlans gott. Det var riktigt trevligt den kvällen med.

Imorse vaknade jag av frukost på sängen av min fina pappa, för att inte sova bort hela dagen. Kl 2 ska jag vara i kista och döma min tredje ringettematch och efter den är det bara att tagga till för min match mot kista.
Ja det var i stort sätt hela mig helg, hoppas eran har varit lika bra som min. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0