FRIDAY


Igår kom min underbaraste hit. Vi fixade lite med datorn, sedan la vi oss och kollade på "Supercross". Ja så tror jag iallafall att den hette. Det var en riktigt bra film som jag verkligen rekomenderar, den handlar om två bröder som kör cross. De klättrar upp i högre nivåer och visar hur duktiga dom är, men lillbrorsan trillar och skadar sig.
Åh, jag känner igen mig i den här filmen. Och jag inser nu att jag saknar att höra det där irriterande oljudet av alla motorer på tävlingar. Hela hälger på crossbanor med storebröderna.


Kommentarer
Postat av: Annika

Har ni sålt Robin och Dennis story till ett filmbolag? Låter ju som att filmen faktiskt handlar om dem?? :O Bra spelat igår söten!

2012-01-28 @ 14:03:32
URL: http://annikalinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar också //pappa

2012-01-30 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0