SNÖSTORM

Igår när jag vaknade var det praktiskt taget snöstorm, men jag pallrade mig upp på morgonen och fick skjuts till bussen. I ca 20 minuters väntan på bussen utan att den kom skjutsade mamma mig hela vägen till skolan och där var det bara Moa och jag. Tillslut kom iallafall bussen med några få personer på och rektorn beslutade att skolan vart inställd på grund av att ingen kunde ta sig till skolan. Jag var hemma innan tio på morgonen och började baka världens godaste muffins för att få dagen att fortsätta vara bra. Det vart den, och resten av dagen vart det vampires diaries med muffins tills min älskade kille kom efter sin skola.

Jag hade hoppats på att få missa skolan idag med, men så vart det inte. Med det gjorde ingenting för vi har haft gymmet i skolan och mamma hämtar mig när jag slutar. Sen väntar världens bästa på mig när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0