MORGONMYS

Imorse när jag vaknat av ett sms från Mikaela där hon skrev att hon stannar hemma från skolan idag, så bestämde jag mig för att ta sovmorgon iallafall. Vi har nämligen sammhällskunskap två lektioner hela förmiddagen idag, och man får komma och gå precis som man vill. Plugga hemma, i skolan, ta sovmorgon eller sluta tidigare, jag valde sovmorgonen.

När jag vaknat och tassat upp till mamma för att berätta att hon kan skjutsa mig lite senare, så fick jag jätte svårt att somna om igen efter det. Varför vet jag inte, för somna om är det jag brukar bara absolut bäst på. Så istället sitter jag nu framför The Vampier Diaries, men jag ska snart hoppa upp ur sängen och fixa iordning mig.

Efter skolan åker jag in till stan och lunchar med mina två bästavänner från grundskolan. myspys!

Kommentarer
Postat av: Alva

"Tassat upp till mamma" va söt du är :******

2012-12-07 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0