Rimbo, Finland & Schweiz

Riktigt kass bloggning på senaste tiden, det beror dels på att jag har varit på träningsläger i Rimbo med sus-laget. Vi har faktiskt fått en ny tränare från finland som har varit med i finskalandslaget och spelat vm ett antal gånger. Det är liite högre klass på deras vm lag än vårat när jag var med, så det är riktigt coolt! Lägret var ju då grymt jäkla jobbigt, men sååå kul!




När jag kom hem från lägret i Rimbo började jag packa om och åkte för att spela Lions cup i Finland på torsdagen. Som tidsfördriv målade vi sverigeflaggan på allas naglar på färjan dit.


Vi spelade 5 matcher och även om det inte gick allra bäst för oss, så var vi ändå duktiga. Mikaela fyllde 17 år på lördagen, vilket vi självklart firade. Vi började med att storma in i hennes rum på morgonen med födelsedagslåt och sedan hotellfrukost. En vinstmatch på dagen och sedan gick vi ut och åt på kvällen tillsammans allihopa. Eftersom vi var i finland tyckte vi att det passade bra med ett mumin-iPhone skal i födelsedagspresent. När vi skulle hem ville ett gäng killar ta ett foto tillsammans med oss. Vi tänkte bara "nej usch" och funderade på att springa därifrån, men när vi tillslut förstod att en av de hade svensexa stälde vi såklat upp på ett foto. Jag mena, bilden kommer ju förevigas för honnom i hela hans liv! haha.




Tillslut var det äntligen söndag (jag ville hem till min pojkvän jag inte träffat på lite mer än två veckor) På färjan hem var jag nog världens jobbigaste, helt hyper och skrattade åt allt! Jag lugnade iallafall ner  mig tillslut och vilade på golvet.

Nu är jag hemma och har fått träffa min älskling i tre dagar, packat om har jag också gjort igen. För imorgon bitti åker jag nämligen iväg igen, till Schweiz den här gången, För att hälsa på mina storebröder. Jag kommer hem om en vecka, så får vi se om det blir någon bloggning när jag är där nere. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0