The rain pours down


Började dagen med att vandra till bussen i spöregnet, och lastbilarna som skvätte vatten på mig. Var 20 minuter tidig vid bussen så fick stå och vänta där så fint i regnet. När bussen väl kom så åkte den bara förbi mig? så jag fick gå en promenad tillbaka hemmåt i regnet. Dyngsur som jag var, och arg. Så stannade till hemma och bytte till torra kläder och fick sedan till skolan. Eftersom bussarna inte går nå vidare ofta här... Så ja, med fram till bussen, hem igen och till skolan fick jag då en 8km promenad på morgonen. Fml, eller?

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Eller precis, det va en stund sedan faktiskt. Nu ska jag in i duschen och sedan sova hoppa i säng. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0