I'm the king of my own life



Dagen idag har varit, knasig. Allt jag har sagt har bara blivit fel och jag har glömt att lyssna på läraren när hon pratat med mig, kallade henne för Gudrun då hon icke heter det. Jag har sagt Mikaela till Elin och min macka hade för mycket smör. Så jag sa "Mikaela vänta på mig, jag ska bara radera smöret från mackan!"
Alltså hur tänkte jag där?

Jaja, nu är det bara tagga om och peppa inför träningen ikväll då det kommer en finsk landslagsspelare och hjälper till på träningen. Kommer bli super, har redan massa frågor att ställa. Härligt!




Kommentarer
Postat av: Tobbe ;D

Hahhahahahahhahahahahhaha :D ;D :p ;) + alla smileysar du ska lära mig! :D

2011-10-11 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0