Never say never





Trött tjej, trött på skolan, trött på pluggandet...
Meeen nu har jag iallafall gjort klart tyskan och engelskan, och idrottsprovet idag var förvånansvärt lätt. Nu är det bara träna till svenska redovisningen och plugga till nationella kvar.

För övrigt så har min dag varit väldigt bra. Och har jag nydligen lärt mig att Afrika är en kontinent och inte ett land, vilket jag trodde. Men man måste ju lära sig någonting nytt varje dag. Eller hur?
Nu ska jag kila iväg och fortsätta med svenskan.


Kommentarer
Postat av: Evelina

du är så söt Annela!

man vill bara äta upp dig eller nåt sånt i den stilen:)

2011-05-03 @ 20:09:39
URL: http://evelinaellablogg.se
Postat av: O L I V I A

haha va söööt! :D

2011-05-03 @ 20:15:02
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: Alva

men eve! du får inte äta upp annela, då försvinner hon från mig! :o <333

2011-05-04 @ 20:23:24
Postat av: Alva

men evelina! du får inte äta upp annela, då försvinner hon från mig! :o <333

2011-05-04 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0