Wednesday 6/7 July, my birthday


Gårdagen vart en väldigt lyckad dag som började med att jag blev väkt med födelsedagssång och frukost på sängen. Mot kvällen kom släkt och vänner och fikade, mycket trevligt. Fick en hel del fina saker och en himla massa nagellack, haha känns som att dom vet att jag gillar att måla naglarna? ;) Iallafall, tack för alla gratulationer.


Nu ska jag snart på hockeyträning och ringette träning direkt efter det. Åhh jag älskar verkligen att vi har fått is i järna!


Kommentarer
Postat av: Bambi

Vem vet inte att du gillar nagellack? XD

2011-07-08 @ 15:11:25
Postat av: annela

haha, jaa alla vet tydligen det? :)

2011-07-08 @ 16:21:05
Postat av: Jessika

JAG VILL OCKSÅ HA IS!

2011-07-21 @ 01:25:40
URL: http://jeskka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0