Husbilsemester

Helgen har varit riktigt bra. Börjde med att Adam, Calle och Lucas kom till mig och vi gick ner till sjön och tältade, grillade och badade. Mycket mysigt. När dom åkt hem åkte jag till solna och spelade första tränings matcherna med ringetten mot canadensiska lag. Super härigt att få åka grillor igen! Jag fick också träffa min efterlängtade Evelina.


Mycket smickrande bild på mig och lillkusinen.


Och just nu sitter jag i husbilen på väg mot norrland, men troligtvis stannar vi på nått ställe på vägen eller så. Sedan ska vi vara där i vår stuga i norrland med släkt osv. Efter det åker vi någon annanstans så är inte hemma på tre veckor tydligen :( Men nu ska jag gå dit fram och vara lite social med mina föreldrar. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0